Թեմա՝ Կանոնների մշակում և դասարանի գարնանային ձևավորում
Նպատակ՝ Հստակ ձևակերպել դասարանային կանոնները
Ընթացք՝ Քննարկել դասարանային կանոնները աշակերտների հետ, առանձնացնել կարևոր դրույթները և փակցնել դասարանում։
Նպատակ՝ Հստակ ձևակերպել դասարանային կանոնները
Ընթացք՝ Քննարկել դասարանային կանոնները աշակերտների հետ, առանձնացնել կարևոր դրույթները և փակցնել դասարանում։
Նպատակ՝ Պարզել երեխաների կարծիքը կենդաբանական այգու մասին: Զարգացնել գրագետ բանավիճելու հմտությունները
Ընթացք՝ Բանավեճ խմբերով
Նպատակ՝ Փորձենք հասկանալ, թե ինչ դեր ունի հայրենիքը մարդու կյանքում: Ինչի՞ է պատրաստ մարդը հանուն իր հայրենիքի:
Ընթացք՝ Սահիկահանդեսի դիտում, քննարկում աշակերտների հետ
Նպատակ՝ Բացահայտել Դիլիջանի՝ իբրև տքւրիստական քաղաքի առավելությունները։
Ընթացք՝ Արշավ մոտակա անտառ կամ պուրակ
Նպատակ՝ Աշակերտների հետ պարզել, թե ինչ դեր ունի համացանցը մեր կյանքում
Ընթացք՝ Բանավեճ խմբերով
Նպատակ՝ Աշակերտների և ծնողների հետ վերհիշել Մեծ հայրենական և Արցախյան պատերազմի մասնակից հարազատների կենսագրությունները:
Ընթացք՝ Զրույց-քննարկում
Նպատակ՝ Թանգարանների կարևորությունը մեր կյանքում
Ընթացք՝ Այցելություն Դիլիջանի երկրագիտական թանգարան
Նպատակ՝ Ճամփորդություն ծրագրելու հմտությունների զարգացում
Ընթացք՝ Մանրամասների քննարկում, ինչից հետո աշակերտները կստանձնեն որոշ կազմակերպչական պարտականություններ։
Նպատակ՝ Հստակ ձևակերպել դասարանային կանոնները
Ընթացք՝ Քննարկել դասարանային կանոնները աշակերտների հետ, առանձնացնել կարևոր դրույթները և փակցնել դասարանում
Նպատակ՝ Զարգացնել իրար հետ հաղորդակցվելու և բանավիճելու հմտությունները
Ընթացք՝ Խաղում ենք «Debate game»։
Նպատակ՝ Կենդանիների կարևորությունը մարդու կյանքում։ Մարդու պատասխանատվությունը։
Ընթացք՝ Կարճ ֆիլմի դիտում, քննարկում։
Նպատակ՝ Հումորը, որպես շփման միջոց
Ընթացք՝ Զրույց հումորի մասին: Կփորձենք պարզել, թե հումորը երբ կարող է վիրավորել մարդուն, որ թեմաները փակ են հումորի համար
Նպատակ՝ Ձևավորել հայրենիքի ընկալում մարդու կյանքում: Ինչի՞ է պատրաստ մարդը հանուն իր հայրենիքի:
Ընթացք՝ Սահիկահանդեսի դիտում, քննարկում աշակերտների հետ
Նպատակ՝ Բացահայտել Դիլիջանի՝ որպես տուրիստական վայրի առավելությունները
Ընթացք՝ Արշավ մոտակա անտառ կամ պուրակ
Նպատակ՝ Ազգային դիսկրիմինացիա. գաղափարի ընկալում և յուրացում
Ընթացք՝ Քննարկում
Նպատակ՝ Աշակերտների հետ պարզել, թե ինչ դեր ունի համացանցը մեր կյանքում
Ընթացք՝ Բանավեճ խմբերով
Նպատակ՝
Ընթացք՝ Պատմական ակնարկների միջոցով պատմել երեխաներին ազգային հերոսների և հաղթանակների մասին
Նպատակ՝ Թանգարանների կարևորությունը մեր կյանքում
Ընթացք՝ Այցելություն դրամի թանգարան ՀՀ ԿԲ ԴՈՒՀԿ
Նպատակ՝ Ճամփորդության պլանավորման հմտությունների զարգացում
Ընթացք՝ Մանրամասների քննարկում, ինչից հետո աշակերտները կստանձնեն որոշ կազմակերպչական պարտականություններ։
Ժամկետ՝ Ապրիլ
Նպատակ՝ Գեղագիտական
Ուղղություն՝ Վանաձորի կամ Երևանի թատրոններից մեկը /կախված թատերացանկից/
Ժամկետ՝ Մայիսի վերջ կամ հունիսի սկիզբ
Նպատակ՝ Ճանաչողական, գեղագիտական։ Նոր հմտությունների ձևավորում։
Ուղղություն՝ Երևան՝ Մատենադարան-ՄուլտԱրտ ստուդիա-Միկրոքանդակի թանգարան
Ժամկետ՝ Ապրիլ
Նպատակ՝ Մայրաքաղաքի պատմության ուսումնասիրում, Հայաստանի բնության ուսումնասիրում, գրքի տպագրության գաղտնիքների բացահայտում
Ուղղություն՝ Երևան՝ Երևանի պատմության թանգարան, երկրագիտական թանգարան, այցելություն Զանգակ հրատարակչություն
Ժամկետ՝ Հունիս/2օր/
Նպատակ՝ Տիեզերքի բացահայտում, աստղադիտարանի ուսումնասիրում։ Կազմակերպական հմտությունների ձեռքբերում
Ուղղություն՝ Ամբերդ, Բյուրականի աստղադիտարան, Վ.Համբարձումյանի տուն-թանգարան
07.04.2020
20.05.2020
07.04.2020
20.05.2020